loading...
انجام پروژه های برنامه نویسی آر R
صادقی بازدید : 216 سه شنبه 17 دی 1398 نظرات (0)

انجام پروژه برنامه نویسی آر R
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R
زبان برنامه نویسی R را می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی و محیط نرم افزاری با هدف انجام محاسبات آماری و تحلیل داده قلمداد نمود.در دنیای امروز از زبان برنامه نویسی R تحت عنوان استاندارد غیر رسمی با هدف انجام پروژه های آماری و همچنین داده کاوی استفاده می گردد.لازم به ذکر است که زبان برنامه نویسی R ورژن متن باز نرم افزار S می باشد و پشتیبانی نرم افزار R بر اساس نرم افزاری با همین عنوان صورت می گیرد و نرم افزار مذکور حاوی محیط زبان و همچنین محیط اسکریپتی می باشد.پایه گذاری زبان برنامه نویسی R که یکی از انواع پیاده سازی شده از زبان برنامه نویسی S می باشد توسط جان چمبرز صورت پذیرفت و امروزه از زبان برنامه نویسی R با هدف انجام محاسبات آماری و نمایش گرافیکی در حوزه ی اطلاعات آماری استفاده می گردد.

طراحی نرم افزار R شباهت بسیار زیادی به زبان نرم افزار S دارد و دسترسی به زبان برنامه نویسی آر رایگان می باشد و همچنین اجازه دسنرسی به سورس کرد زبان برنامه نویسی R با هدف کامپایل شدن برای دیگر سیستم های عامل در اختیار کاربران قرار داده شده است. زبان برنامه نویسی R شامل گستره وسیعی از تکنیک های آماری و همچنین قابلیت های گرافیکی می باشد و در پنل کاربری زبان برنامه نویسی R امکان اتصال و همچنین قابلیت فراخوانی کد های سی و سی پلاس پلاس و فرترن راه اندازی گردیده است و افرادی که به زبان های برنامه نویسی مسلط باشند می توانند اشیاء R را از طریق کدهای سی تغییر دهند.از جمله قابلیت های زبان برنامه نویسی R در حوزه ی تکنیک های آماری میتوان به مدل سازی های خطی و غیرخطی و آنالیز سری های زمانی و خوشه بندی اشاره نمود.زبان برنامه نویسی در اغلب موارد با هدف انجام محاسبات آماری مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر انجام محاسبات آماری زبان برنامه نویسی R امکان استفاده در محاسبات آماری را دارا می باشد و قدرت زبان برنامه نویسی R در حوزه ی مذکور قابل قیاس با نرم افزار متلب می باشد.محبوبیت نرم افزار R در بین کاربران در حال افزایش است و میزان استفاده از آن طبق آخرین گزارش ها از نرم افزار SPSS و نرم افزار MATLAB نیز بیشتر است.
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R
از جمله امکانات راه اندازی شده در زبان برنامه نویسی R می توان به ایجاد امکانات گرافیکی با هدف آنالیز داده ها و همچنین رسم نمودار اشاره نمود.در زبان برنامه نویسی R امکان تغییر و ذخیره و همچنین بازیابی داده ها فراهم گردیده است و زبان برنامه نویسی R را می توان تواما به عنوان زبان برنامه نویسی ساده و پیشرفته معرفی نمود و به امکاناتی از جمله وجود عبارت های شرطی و توابع بازگشتی در آن اشاره نمود.کتابخانه های چند منظوره در زبان برنامه نویسی R با هدف اجرای عملیات تحلیلی در حوزه های گوناگون علمی فراهم گردیده است و زبان برنامه نویسی R را می توان به عنوان بسته نرم افزاری پیشرفته با هدف آنالیز آماری معرفی نمود.

گروه مشاوران شریف با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما دانشجویان را در زمینه ی انجام پروژه های برنامه نویسی JAVA را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر مشاوران شریف با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه برنامه نویسی شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.

به زبان R  نسخه متن باز از نرم افزار S می باشد زبان R از زبانهای برنامه نویسی است که در آن محاسبات آماری و تحلیل داده انجام میشود. امروزه انجام پروژه داده کاوی با R بسیار فراگیر شده اشت همچنین دانشجویان زیادی برای انجام پایان نامه داده کاوی با R استفاده می کنند. برای مشاوره و انجام پروژه R و پروژه های مرتبط میتوانید با متخصصان آکادمی داده کاوی ارتباط بگیرید.
مشاوره_هر زمانی به هر شکلی که برای شما آسانتر است:
تعریف زبان R

 یکی از زبانهای برنامه نویسی مطرح و معروف جهان  زبان R می باشد این زبان برنامه نویسی برای محاسبات آماری و داده کاوی و نمایش اطلاعات به صورت گرافیکی توسط تحلیلگران مورد استفاده قرار می گیرد جان چمبرز از زبان S زبان R را پایه گذاری کرد.
 تاریخچه زبان R
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R
در سال ۱۹۹۱ پروژه R توسط راس ایکاها و رابرت جنتلمن نوشته شد و هم اکنون هسته ی نرم افزاری توسط تیمی به آدرس اینترنتی (پروژه R) در حال توسعه این نرم‌افزار متن باز هستند.
 ویژگی های زبان R

 زبان برنامه نویسی R دارای محدوده ای گسترده ای از قابلیت های گرافیکی و تکنیک‌های آماری می باشد در محیط نرم افزار R تحلیلگران می‌توانند کد های C++ و c و همچنین فرترن را فراخوانی کرده و از آنها استفاده کنند. تکنیک‌های آماری که در برنامه نویسی R مورد استفاده قرار میگیرد، برای مثال آزمون های کلاسیک آماری، مدل سازی خطی و غیرخطی، رده بندی، خوشه بندی و  … می باشد.
 محبوبیت زبان برنامه نویسی ها

 آمار نشان می دهد که زبان برنامه نویسی  Rدر مقایسه با نرم افزارهای تحلیلی و آماری مثل متلب، SAS و SPSS از محبوبیت بیشتری در بین تحلیلگران برخوردار است.

امکانات زبان برنامه نویسی

     زبان برنامه نویسی R دارای امکانات گرافیکی متعددی برای تجزیه و تحلیل داده ها و رسم نمودار ها می باشد.
     در زبان برنامه سیار می توان داده ها را ذخیره بازیابی و دستکاری کرد.
     دارای مجموعه ای قدرتمند از عملگرهای محاسباتی، ماتریس ها، آرایه ها و … می باشد.
     دارای کتابخانه های خاص چند منظوره برای اجرای عملیات تحلیلی در انواع مختلف مباحث علمی می باشد.
     دارای بسته های نرم افزاری بسیار قوی در زمینه تجزیه و تحلیل آماری است.
     دارای کتابخانه های برای انجام عملیات داده کاوی و یادگیری ماشینی از جمله خوشه بندی یادگیری تقویتی دسته بندی تحلیل شبکه های اجتماعی و غیره می باشد.
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R
برای آشنایی بیشتر با زبان برنامه نویسی R میتوانید کتاب (راهنمای استفاده از نرم افزار R) به نویسندگی مصطفی کریمی را از لینک زیر دانلود کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 415
  • بازدید کلی : 6,386